Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kupno Bmw serii 8 - recenzje ogłoszeń, rady przed zakupem. CZ.II

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • kurde wydało się ;-) Żona mnie zabije....

    Zamieszczone przez Pysio Zobacz posta
    Głośno tego nie mów...




    Komentarz


    • Witam, co myślicie o tej sztuce

      http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-8...-ID4p6WRN.html

      Wiem, że było kilku zainteresowanych tym egzemplarzem, ale będąc tylko gościem za dużo się nie dowiedziałem.
      Jeśli ktoś był, widział, proszę o info.
      A, jeśli ktoś z zacnych forumowiczów chce ze mną zobaczyć ten egzemplarz, to dajcie znać

      P.S. Nie za darmo
      Ostatnio edytowany przez Norbert; [ARG:4 UNDEFINED].

      Komentarz


      • Dariusz pewnie będzie chciał zobaczyć co oferuje "konkurencja"

        Komentarz


        • Zamieszczone przez guest Zobacz posta
          Dariusz pewnie będzie chciał zobaczyć co oferuje "konkurencja"
          Chętnie, ale dopiero w przyszłym tygodniu
          ... all we know is, he's called the Stig.

          Komentarz


          • Dzięki za chęci.
            Jeśli będę jechał zobaczyć ten samochód to dam znać kiedy.

            Komentarz


            • Zamieszczone przez Norbert Zobacz posta
              Witam, co myślicie o tej sztuce

              http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-8...-ID4p6WRN.html

              Wiem, że było kilku zainteresowanych tym egzemplarzem, ale będąc tylko gościem za dużo się nie dowiedziałem.
              Jeśli ktoś był, widział, proszę o info.
              A, jeśli ktoś z zacnych forumowiczów chce ze mną zobaczyć ten egzemplarz, to dajcie znać

              P.S. Nie za darmo
              Byłem dzisiaj z Macialą i oglądaliśmy auto.

              Według nas cena nie adekwatna do stanu. Zaproponowałem sprzedawcy kwotę 45tys. zł i się nie zgodził.

              Lista usterek:
              - szyberdach uchyla się tylko do góry - nie otwiera się w tył
              - zderzak bez spryskiwaczy, w zbiorniczku widać zdemontowany silniczek od spryskiwaczy lamp, brak także węża do zderzaka
              - do wymiany 4 tuleje w tylnym zawieszeniu (te po 600zł/szt.)
              - nie wiem jakim cudem, klosze lamp po otwarciu w pełni regulowane manualnie, można je było w dowolnym kierunku przepchnąć, oczywiście całe lampy trzęsły się jak galaretka
              - dwa wycieki z silnika, jeden wyglądał na przetarty wężyk drugi w okolicach wiska
              - fotel kierowcy w opłakanym stanie, cała obudowa popękana, otwieranie nie działa, regulacja góra dół także, grzania tyłka także nie czułem
              - fotel pasażera nie działa regulacja góra dół
              - przycisk EDC nie wykazuje objawów działania, brak jakiejkolwiek reakcji na desce oraz odczuć w zawieszeniu
              - amortyzatory prawy przód 82% prawy tył 78% lewy przód 74% lewy tył 68%
              - przy powolnym hamowaniu czuć jakiś stuk
              - geometria do ustawienia
              - koła nie wyważone więc strasznie kierownicą telepało
              - popękane plastiku w tunelu środkowym, na dodatek dwu kolorowe, plastik w około licznika popękany
              - przycisk podgrzewania tylnej szyby raz styka raz nie
              - lakier gdzie nie gdzie zważony, także nadchodzące problemy
              - oczywiście auto nie było zdzierane do gołej blachy jak sprzedawca zapewniał ( może i dobrze bo został na aucie fabryczny ocynk) całe auto około 500mikronów czyli 3 warstwy lakieru ( pierwotna czarna, srebrna przemalowana w USA i ponownie czarna w Polsce)
              - lekkie braki plastików w całym aucie
              - brak przeciwmgielnego z tyłu
              - jakieś dziwne ustrojstwo pod kierownicą i obok stacyjki, wyglądało mi to na zabezpieczenie antykradzieżowe tzw. pestka
              - siłowniki maski do wymiany, dzięki Maćkowi który robił za podnośnik
              - silnik na zimno po odpaleniu przez minutkę jakoś głośno chodził
              - szyby przyciemnione folią ( brzydko wykonane i brzydko wygląda)
              - majstrowane przy wiązkach kabli w klapie bagażnika + nie działające oświetlenie rejestracji
              - kiepskie hamulce

              Pozytywy:
              - silnik po rozgrzaniu nawet żwawy do 180 się rozpędził bez trudu (więcej się bałem przy panujących warunkach i telepiącej kierownicy)
              - skrzynia ładnie zmienia biegi, choć na hamulcu czuć szarpnięcia pomiędzy P,R,N,D
              - z wydechu leci czyste powietrze, aż diagnosta był zdziwiony (katalizatory na swoim miejscu)
              - przebieg 89658 mil.

              Do papierów nawet nie zaglądałem. Właściciel był na tyle leniwy że wysłał szwagra i kolegę żeby nam auto zaprezentowali. Oczywiście oboje nic nie wiedzieli bo to nie ich.

              Maciek jak bym o czymś zapomniał proszę popraw.
              Pozdrawiam wszystkich klubowiczow...

              Komentarz


              • ja tylko skoryguje, że ósemki na usa nie miały spryskiwaczy reflektorów także ktoś grzebał przy zbiorniczku a nie zderzaku jeśli chodzi o tą opcję ...

                Komentarz


                • Wydaje mi się że nie miały też przeciwmgielnego z tyłu.

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez remotec Zobacz posta
                    Wydaje mi się że nie miały też przeciwmgielnego z tyłu.
                    Oczywista sprawa, ale jakoś w PL powinni z tym poradzić żeby spokojnie na przegląd jechać.
                    Pozdrawiam wszystkich klubowiczow...

                    Komentarz


                    • tam akurat wystarczyłoby chyba przekodować moduł świateł żeby mgielne ruszyły. a jak w dinanie sobie z tym poradziliście ?

                      Komentarz


                      • Nie działa EDC, choć przycisk na konsoli jest, niestety nie zwróciliśmy uwagi będąc pod autem
                        jakie są amortyzatory.
                        Fotele nie działają poprawnie - linki pewnie pospadały, a lewy się nie składa i rozłażą się osłony ramienia zagłówka.
                        Zbiorniczek płynu spryskiwacza, podwójny, bez pompki do płynu intensywnego mycia, otwór z gumką do
                        króćca nie zaślepiony, wtyczka jest.
                        Może rzeczywiście to była wersja bez spryskiwaczy lamp, bo nie było pompki z przodu większej części zbiorniczka.

                        Komentarz


                        • http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-8...-ID6yh6YJ.html
                          było? Za te pieniądze mogli ten przód poskładać.....

                          http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-8...-ID6yh4pR.html
                          Auto z BRP ????
                          Dokładka MK ale mogę się mylić że to ten sam samochód....

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez Pysio Zobacz posta
                            http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-8...-ID6yh6YJ.html
                            było? Za te pieniądze mogli ten przód poskładać.....

                            http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-8...-ID6yh4pR.html
                            Auto z BRP ????
                            Dokładka MK ale mogę się mylić że to ten sam samochód....
                            BRP to MAriusz a nie Kajetan. Obejscie też jakby trochę inaczej wygląda, ale auto wygląda jakby te
                            www.FirmaOrchidea.pl
                            www.zajazdpodsosnami.pl
                            http://i.imgur.com/9oQP8Wa.jpg

                            Komentarz


                            • To nie była BRP, tamta miała V12 naklejone i lusterka z CSi i w zderzaku lampki

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez kuchel Zobacz posta
                                Byłem dzisiaj z Macialą i oglądaliśmy auto.

                                Według nas cena nie adekwatna do stanu. Zaproponowałem sprzedawcy kwotę 45tys. zł i się nie zgodził.

                                Lista usterek:
                                - szyberdach uchyla się tylko do góry - nie otwiera się w tył
                                - zderzak bez spryskiwaczy, w zbiorniczku widać zdemontowany silniczek od spryskiwaczy lamp, brak także węża do zderzaka
                                - do wymiany 4 tuleje w tylnym zawieszeniu (te po 600zł/szt.)
                                - nie wiem jakim cudem, klosze lamp po otwarciu w pełni regulowane manualnie, można je było w dowolnym kierunku przepchnąć, oczywiście całe lampy trzęsły się jak galaretka
                                - dwa wycieki z silnika, jeden wyglądał na przetarty wężyk drugi w okolicach wiska
                                - fotel kierowcy w opłakanym stanie, cała obudowa popękana, otwieranie nie działa, regulacja góra dół także, grzania tyłka także nie czułem
                                - fotel pasażera nie działa regulacja góra dół
                                - przycisk EDC nie wykazuje objawów działania, brak jakiejkolwiek reakcji na desce oraz odczuć w zawieszeniu
                                - amortyzatory prawy przód 82% prawy tył 78% lewy przód 74% lewy tył 68%
                                - przy powolnym hamowaniu czuć jakiś stuk
                                - geometria do ustawienia
                                - koła nie wyważone więc strasznie kierownicą telepało
                                - popękane plastiku w tunelu środkowym, na dodatek dwu kolorowe, plastik w około licznika popękany
                                - przycisk podgrzewania tylnej szyby raz styka raz nie
                                - lakier gdzie nie gdzie zważony, także nadchodzące problemy
                                - oczywiście auto nie było zdzierane do gołej blachy jak sprzedawca zapewniał ( może i dobrze bo został na aucie fabryczny ocynk) całe auto około 500mikronów czyli 3 warstwy lakieru ( pierwotna czarna, srebrna przemalowana w USA i ponownie czarna w Polsce)
                                - lekkie braki plastików w całym aucie
                                - brak przeciwmgielnego z tyłu
                                - jakieś dziwne ustrojstwo pod kierownicą i obok stacyjki, wyglądało mi to na zabezpieczenie antykradzieżowe tzw. pestka
                                - siłowniki maski do wymiany, dzięki Maćkowi który robił za podnośnik
                                - silnik na zimno po odpaleniu przez minutkę jakoś głośno chodził
                                - szyby przyciemnione folią ( brzydko wykonane i brzydko wygląda)
                                - majstrowane przy wiązkach kabli w klapie bagażnika + nie działające oświetlenie rejestracji
                                - kiepskie hamulce

                                Pozytywy:
                                - silnik po rozgrzaniu nawet żwawy do 180 się rozpędził bez trudu (więcej się bałem przy panujących warunkach i telepiącej kierownicy)
                                - skrzynia ładnie zmienia biegi, choć na hamulcu czuć szarpnięcia pomiędzy P,R,N,D
                                - z wydechu leci czyste powietrze, aż diagnosta był zdziwiony (katalizatory na swoim miejscu)
                                - przebieg 89658 mil.

                                Do papierów nawet nie zaglądałem. Właściciel był na tyle leniwy że wysłał szwagra i kolegę żeby nam auto zaprezentowali. Oczywiście oboje nic nie wiedzieli bo to nie ich.

                                Maciek jak bym o czymś zapomniał proszę popraw.
                                to moja listę niedomagań miała dużo krótszą, a zapłaciłem dużo mniej nawet niż Ty zaproponowałes
                                www.FirmaOrchidea.pl
                                www.zajazdpodsosnami.pl
                                http://i.imgur.com/9oQP8Wa.jpg

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X