Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kupno Bmw serii 8 - recenzje ogłoszeń, rady przed zakupem. CZ.II

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • no właśnie nie bardzo ... pierwsza zonda z 99 ma 6.0 408koni czyli oryginał MB. Druga ma 7.3 550 koni czyli dokładnie to samo co w SL73(wersja AMG). Co do nowszych nie mam pojęcia bo mercedes nie wkładał ich do aut seryjnych ... Symbol silnika M120 jest cały czas taki sam, czyli bazowo jest to samo ...

    Silnik z F1 to zupełnie inna konstrukcja symbol S70/3 w M8 było S70/2 a CSi S70 ....

    Komentarz


    • Ja tam się cieszę, że te stare śruty tak się cenią. Od razu ten mój w garażu mi się bardziej podoba.
      www.automobile-catalog.com
      http://www.facebook.com/automobilecatalog

      Komentarz


      • Zamieszczone przez guest Zobacz posta
        no właśnie nie bardzo ... pierwsza zonda z 99 ma 6.0 408koni czyli oryginał MB. Druga ma 7.3 550 koni czyli dokładnie to samo co w SL73(wersja AMG). Co do nowszych nie mam pojęcia bo mercedes nie wkładał ich do aut seryjnych ... Symbol silnika M120 jest cały czas taki sam, czyli bazowo jest to samo ...

        Silnik z F1 to zupełnie inna konstrukcja symbol S70/3 w M8 było S70/2 a CSi S70 ....
        pierwsza Zonda C12 owszem miała serię z Mercedesa ale juz C12S miła rozwiercony do 7.0l silnik przez AMG a jak wiemy AMG to juz nie seria
        co do McLarena F1 to co wyczytałem z netu


        "Typ silnika:

        S70/2 – 468 kW / 636KM (normalna wersja dopuszczona do ruchu ulicznego)
        S70/3 – 500 /507/ kW / 680 /689/KM (normalna wersja dopuszczona do ruchu ulicznego – wersja LM) / moc ze zdjętymi ogranicznikami poboru powietrza do kolektora ssącego. Ostatecznie w modelu LM zdławiono moc do 668 KM

        Wyłożona złotą folią klapa komory silnika McLarena F1

        Początkowo planowano zamontowanie silnika V10 produkcji Hondy. Jednak japoński producent nie wyraził na to zgody, bowiem nie spodobał mu się pomysł montowania jego jednostki w samochodzie McLarena. Z pomocą przyszła tutaj firma BMW. Ich jednostka V12 o pojemności pięciu litrów i mocy 300 KM służyła ówcześnie w dużej limuzynie E32 750i/iL. Później montowano ją w ekskluzywnych pojazdach serii E31 850i. Zakładano, że wersja sportowa miała nosić nazwę M8, tak jak poprzednie serie "M" firmy (M3, M5). Jednak projektu nie wdrożono w życie. Według BMW powodem były zbyt duże koszty produkcji jak na ten segment aut, efektem czego pomysł spalił na panewce. Pozostał silnik o pojemności 5 l i 500 KM. Później podjęto się produkcji sportowego modelu BMW 850 CSi z silnikiem powiększonym z 5 l do 5,6 l i mocy 380 KM. Murray zakupił projekt i prawa do silnika, później powiększono w nim pojemność do 6,1 l. Gotowy silnik ważył około 266 kg, o 16 kg za dużo niż oczekiwał tego Murray. Jednak moc jaką uzyskiwał ostatecznie go przekonała i usatysfakcjonowała – 650 KM. Wg założeń Murraya silnik miał dysponować minimalną mocą 550 KM. 650 KM – taką moc rozwijał ówczesny prototypowy silnik, który później zdławiono do 636 KM, gdyż wymagały tego ówczesne normy emisji spalin. Jednostkę całkowicie zmodernizowano, była wykonana w większości z tytanu i glinu. Zastosowano także układ VANOS z czterema zaworami na cylinder. Silnik pod tym względem jest do dziś bardzo zaawansowany technologicznie. Jako, że wytwarzał duże ilości ciepła, zdecydowano się na bardzo drogi wariant jego odprowadzania – klapa komory silnika była w całości wyłożona folią z czystego złota. "
        ... all we know is, he's called the Stig.

        Komentarz


        • Zamieszczone przez PZ Zobacz posta
          Ja tam się cieszę, że te stare śruty tak się cenią. Od razu ten mój w garażu mi się bardziej podoba.
          Oczywiście Paweł, ale wszystko jest warte tyle ile chce zapłacić za to kupiec
          ... all we know is, he's called the Stig.

          Komentarz


          • w kwestia F1 to mi się pomieszały oznacznia ale jest to zupełnie inna konstrukcja o innym symbolu ...

            przyznam że nie wiem jak AMG tuinginuje swoje silniki ale mniej więcej wiem jak to wygląda w starych alpinach np B12 5.7 to blok z CSi, zmieniony wał, wałki rozrządu i pewnie trochę pierdół, wiadomo, że to nie jest identyczny silnik przecież coś musieli zmienić by podnieść moc ... główne założenia konstrukcji są takie same .. w m120 jako ciekawostka wałki rozrządu na pojedynczej głowicy krecą się w przeciwnych kierunkach ...

            Komentarz


            • Zamieszczone przez darek325i Zobacz posta
              Oczywiście Paweł, ale wszystko jest warte tyle ile chce zapłacić za to kupiec
              Skoro takie ceny, to pewnie kupcy są...
              Było Mercedesa Wziąć.

              Walczmy z białaczką! Daj szansę sobie i innym. Odwiedż stronę...
              http://www.dkms.pl/kontakt/index.html

              Komentarz


              • Ta za 99 to w tej chwili jeszcze taki "żarcior", ale niedługo kto wie. W każdym razie jakoś przyjemniej mi się jeździ samochodem, który w ogólnej opinii "jest drogi", niż po prostu "starym bmw", mimo że to dokładnie ten sam samochód, tylko parę lat później...

                Guest, takie głupie i niepochlebne komentarze o V12 Mercedesa (i BMW) wymyślają i wygłaszają tylko te cieniasy z V8 !
                Ostatnio edytowany przez PZ; [ARG:4 UNDEFINED].
                www.automobile-catalog.com
                http://www.facebook.com/automobilecatalog

                Komentarz


                • Zamieszczone przez PZ Zobacz posta

                  Guest, takie głupie i niepochlebne komentarze o V12 Mercedesa (i BMW) wymyślają i wygłaszają tylko te cieniasy z V8 !
                  Celne podsumowanie tej dyskusji. V12 jakie by nie było , to zawsze V12
                  ... all we know is, he's called the Stig.

                  Komentarz


                  • m70 w takim stanie jak ten to duży żarcior w ogóle ta firma jest jakaś podejrzana, niby niemiecka i weszła na polski rynek, za to te japończyki są bardzo okazyjne... najtańszy licznik geigera kosztuje 5 stów, nie wiem czy można to gdzieś wypożyczyć i co jest warty taki najtańszy ...

                    co Wy macie do starych samochodów, takich aut jak w latach 90ych już nigdy nie będą produkować, to ostatnie samochody zaprojektowane przez inżynierów, zbudowane z niemieckiej stali pochodzącej z niemieckich hut i składane przez niemców a nie brudasów. Trzeba to kupować i się cieszyć póki się jeszcze da ... w nowej beemce trójce o zgrozo największy silnik ma aż 4y cylindry ...

                    ósema zawsze była "droga" w zakupie i jeszcze droższa w utrzymaniu, polska jak zwykle rządzi się własnymi prawami i sprawę zamydlił wysoki import totalnych sztrucli na przełomie lat 2005-2010, teraz już jest lepiej, stare szroty zepsuły się już na tyle, że nawet nie mają siły wyjechać z garażu, naprawy są bardzo drogie, brak mechaników którzy mają jakieś większe pojęcie o tych autach i w dodatku nie bardzo chce im się to ruszać ..

                    Komentarz


                    • bez jaj co to za porównania.
                      Miał 600 AMG podaj vin, Ja swojego białego też miałem uważać jako całe AMG? Jakaś pomyłka. Z mocnych V12 Mercedesa (starych) jest 7 litrowy CL(W140) prawie 7 litrowy Brabus w 129 i 7.3 Brabus także w 129. V8 jest kilka (mowa o prawdziwych nie fanaberiach właścicieli) w większości w jednych rękach. Był jeden w Szczecinie ale wywieziony był za Odrę.

                      Komentarz


                      • Są 6ki w nowej 3ce i 4ce... jeszcze są...
                        www.automobile-catalog.com
                        http://www.facebook.com/automobilecatalog

                        Komentarz


                        • A niby skąd mam wstrząsnąć VIN? Kolego, Raczkier miał 600SL jak Ty robiłeś jeszcze w pieluchy. Początek lat 90tych, handlował paliwami, ziemią, nieruchomosciami i cholera wie czym jeszcze
                          ... all we know is, he's called the Stig.

                          Komentarz


                          • właśnie 600SL a nie 600 AMG. Zastanów się nad tym co piszesz.

                            Komentarz


                            • http://otomoto.pl/bmw-850-ci-youngti...C30318477.html
                              co jest jakiś nowy rodzaj oszustw ?

                              Komentarz


                              • Od razu oszustwa. Po prostu auto zaczyna wzrastać na wartości, nic tylko się cieszyć. A swoją drogą po zdjęciach bardzo ładny egzemplarz na moje oko) Dobra kolorystyka.
                                Pozdrawiam wszystkich klubowiczow...

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X