Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kupno Bmw serii 8 - recenzje ogłoszeń, rady przed zakupem. CZ.II

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Swój chwali swoje.

    Komentarz


    • co innego przekładka w zwykłym dupowozie typu e38 a co innego w e31 ... tam jest zbyt dużo różnych elementów, także elektronicznych które się różnią i są unikatowe dla tego modelu, żeby zrobić idealne LHD z RHD wyjdzie za drogo, no i w vinie zawsze będzie wpisany anglik .... w przypadku takich aut jak e31 nie powinno się robić przekładek, chyba że założyć tam gaz i dać kobiecie do jeżdzenia i zajeżdzenia (one inaczej patrzą na auta na szczęście ) ja tego inaczej nie widze ... a ta ósemka z Bełchatowa sprzedała się w końcu czy nie ? (niebieski anglik po swapie z beżową skóra) bo z tego co wiem to nie ...

      Komentarz


      • Chodziło mi jedynie że za te pieniążki opłaca się ją wziąć nawet na częsci lub pozostawić w komplecie Tu po Łodzi jeździ chłopak np z kierownicą po prawej stronie i jakoś też daje sobie radę
        Jeszcze co do ceny to 840 z okolic 1997 zaczynają się powyżej 40 000zł więc cena z ogłoszenia świadczy o tym że to nie jest "stan kolekcjonerski" hehehe i cudu nie ma ale ogólnie oceniam ją jako poprawną.
        If BMW is a relligion M5 would be a mesiah

        Komentarz


        • Mam trochę inne spojrzenie na angliki - zaznaczam że nie chodzi o e31. Od pół roku chodziło mi po głowie M3. Szukałem wszędzie, oczywiście u nas też.Jak znalazł się egzemplarz w miarę ciekawy to drążyłem głębiej. I znajdowałem potem ciekawostki - samochód wystawiony za 59900 zł, oczywiscie igła, chłopaki z mforum pojechali i okazało się - wspawana ćwiartka, szpachla w hurcie i inne cuda, nic tylko dać w ryj sprzedawcy. W e36 to już w pełni wybór - rzeźnia. A to ma być sprzęt który będzie latał znosząc spore obciążenia. U zachodnich sąsiadów wybór spory, ale jak przypadek teoretycznie ładny, to za e36 na gotowo z akcyzą min 50 tys zł, a za e46 chyba ze 70 tys trzeba w sumie zostawić. Żadnych dzwonów nie brałem pod uwagę. Więc po takich przypadkach przemyslenie tematu i wycieczka do Anglii - tam można sprawdzić HPI, jak samochód jest po dzwonie to szansa że nie będzie to wpisane do historii jest minimalna. Kupiliśmy dwie M3, pełna historia serwisowa z ASO BMW, potwierdzony przebieg, dokumenty i faktury na dziesiątki tysięcy zł wpompowane w te samochody. Wymiany elementów typu sportowe katy - tylko z homologacją, przeglądy techniczne gdzie konkretnie trzepią auta a nie dalej jak u nas - u Gienia na kolanie stempelek. Teraz przekładka u konkretnego gościa, który już kilkanaście emek robił i można smigać nie zostawiając czterech śladów. A wartość później na polskim rynku - mam to gdzieś, kto ma pojęcie i wie że te modele nie służą dowycieczek po mleko będzie potrafił to docenić. Ogólnie mam tylko jeden mega problem - którą sprzedać, a którą zostawić

          Komentarz


          • darek ja mam sporty...

            dzwoniłem do gościa sprzedaje samochód który dostał od ojca.

            Komentarz


            • Jak widać po postach, każdy z nas patrzy pod swoim kątem. Nie inaczej jest na rynku samochodowym (wtórnym).
              Było Mercedesa Wziąć.

              Walczmy z białaczką! Daj szansę sobie i innym. Odwiedż stronę...
              http://www.dkms.pl/kontakt/index.html

              Komentarz


              • było drogo, jest jeszcze drożej. auto "po naprawie"
                http://otomoto.pl/bmw-840-840ci-285k...C28522032.html
                ... all we know is, he's called the Stig.

                Komentarz


                • prędzej czy później zejdzie zobaczycie...

                  Komentarz


                  • Zejdzie, zejdzie ale na pewno nie za te pieniądze. Niektórzy koledzy z tutejszego forum mogą więcej na ten temat powiedzieć.
                    Rozwalają mnie takie "magicze" słowa jakich on użył: "koneser", "błotniczek", "igła"... Heh! Normalnie miód i orzeszki!
                    Zastanawiam się dlaczego nie użył takich słów jak: "śliczne autko", "ładnie wypicowane" itp. Być może są już za bardzo wyświechtane i nie działają, albo trzyma je w zanadrzu.
                    Było Mercedesa Wziąć.

                    Walczmy z białaczką! Daj szansę sobie i innym. Odwiedż stronę...
                    http://www.dkms.pl/kontakt/index.html

                    Komentarz


                    • a dlaczego ma niby zejść ? 8ek za 60tys głupcy nie kupują ... raczej zapowiada się na kolejnego bywalca otomoto zaraz po tych z wieliczki poznania sosnowca i w0 bmw1

                      Komentarz


                      • Aż sie prosi żeby zacytować gościowi opinie Michała

                        "W weekend z Tomkiem wpadliśmy na pomysł by podskoczyć obejrzeć tę z Konina i kilka faktów.
                        Jechaliśmy po samochód za cenę 38900 - taka była ustalona z handlarzem przez tel.
                        Co zastaliśmy....
                        Samochód ma fajne wyposażenie - zgodne z vinem i to by było z plusów.
                        Przebieg wg mnie na 99% kręcony, kiera i gałka zużyta jak po 250kkm, po siedzeniach ciężko powiedzieć. Wnetrze zaniedbane, powypalane, OBC nie ma wszystkich pikseli, zaczyna się podsufitka odklejać przy osłonach przeciwsłonecznych, radio zakodowane. Telefon wydaje się działać. Stan skór - średni, nie przetarte, ale wysuszone na wiór - do wyczyszczenia i natarcia. Twarda skóra z bizona Uszkodzenia - uszkodzony błotnik, przedni zderzak, na pewno zawieszenie - ponoć tylko wahacz - ta jasne. Uszkodzona rama przód, wgięty próg tak, że podstopnik wskoczył 10cm do środka, pewnie głośnik też do wymiany, próg był spawany i malowany. Wg mnie 4-ro ślad i bez prostowania na ramie się nie obędzie. Auto już wcześniej było lakierowane grubość farby od 200 mikronów do ponad 1800. Szyber zaczyna rdzewieć, ale sprawny. Wycieraczki się nie chowają, jakby przestawione, może zahaczałyby o maskę. Nerki latają luzem. Auto też miało jakąś przygodę z tyłu - wgięta przestrzeń na koło + szpachlowana i nie równa klapa, tył w ogóle się nie zgrywa. Fotele działają, ale linki pospadały. Wydech już powoli zaczyna rdzewieć - standard z nakładkami chromowanymi. Silnik chodzi równo, nie przegrzewa się, nie wygląda na zapocony. Ze skrzyni albo konwertera dobiega dziwny zgrzyt - cichy ale niepokojący przy zmianie prnd. Uszkodzony czujnik abs, nie wiem jak kable amorka z edc, przestrzeń wokół przedniej lewej części zmiażdżona - to było dość mocne uderzenie i poszło na dół samochodu - felga, zawieszenie, leaw część ramy. Ma teraz wyklepany błotni, żeby lepiej wyglądała. Ogólnie wg mnie trzeba włożyć dużo pracy by zrobić z tego rodzyna. Kwota 15 tys za zrobienie tego tk jak trzeba może okazać się mało, ale oczywiście można ją zdrutować i będzie lux - taki żart

                        Podsumowując jak dla mnie to żadna okazja, a po takiej transakcji człowiek i tak by się czuł jakby go wydymali. "

                        wszystko w temacie
                        ... all we know is, he's called the Stig.

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez rexman Zobacz posta
                          Zejdzie, zejdzie ale na pewno nie za te pieniądze. Niektórzy koledzy z tutejszego forum mogą więcej na ten temat powiedzieć.
                          Rozwalają mnie takie "magicze" słowa jakich on użył: "koneser", "błotniczek", "igła"... Heh! Normalnie miód i orzeszki!
                          Zastanawiam się dlaczego nie użył takich słów jak: "śliczne autko", "ładnie wypicowane" itp. Być może są już za bardzo wyświechtane i nie działają, albo trzyma je w zanadrzu.
                          pominąłeś najważniejsze " MEBEL "
                          ... all we know is, he's called the Stig.

                          Komentarz


                          • Darek,moje uznanie. Milo sie czytalo...najpierw tresc ogloszenia potem,Twoja diagnoze i jeszcze raz tresc ogloszenia))) mialem kilka minut dobrej rozrywki.
                            BMW Isetta 250. 1962
                            BMW E20 2002 Turbo 1974
                            BMW E9 3.0 CSL. 1973
                            BMW E3 3.0 SI 1973
                            BMW 2000 tii lux. 1971
                            BMW E21 323i 1980
                            BMW E26 M1 1980
                            BMW E24 633 CSI 1982
                            BMW E24 M6 1987
                            BMW E30 M3 1990
                            BMW E31 850 CSI 1994
                            BMW E36 318IS 1995
                            BMW E36 M3 3.2 1996
                            Polski Fiat 125p 1972
                            GAZ 69 1972

                            Komentarz


                            • Co wy sie spinacie Panowie. Przeciez wiecie ze cena tych aut rosnie

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez Pawel Zobacz posta
                                Darek,moje uznanie. Milo sie czytalo...najpierw tresc ogloszenia potem,Twoja diagnoze i jeszcze raz tresc ogloszenia))) mialem kilka minut dobrej rozrywki.
                                Pawle Twoje uznanie przekierowuje do Kincka. To on recenzowal stan tej 8.
                                ... all we know is, he's called the Stig.

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X