Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kupno Bmw serii 8 - recenzje ogłoszeń, rady przed zakupem. CZ.II

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Wartosci fabryczne lakieru to od 90 do 200 mikronów. 200-300 to "drugi lakier" a powyżej 300 to już szpachla
    ... all we know is, he's called the Stig.

    Komentarz


    • W fabryczne wartosci lakieru ponizej 120 mikrometrow bym nie wierzyl . Co innego po kilku latach eksploatacji.
      BMW Isetta 250. 1962
      BMW E20 2002 Turbo 1974
      BMW E9 3.0 CSL. 1973
      BMW E3 3.0 SI 1973
      BMW 2000 tii lux. 1971
      BMW E21 323i 1980
      BMW E26 M1 1980
      BMW E24 633 CSI 1982
      BMW E24 M6 1987
      BMW E30 M3 1990
      BMW E31 850 CSI 1994
      BMW E36 318IS 1995
      BMW E36 M3 3.2 1996
      Polski Fiat 125p 1972
      GAZ 69 1972

      Komentarz


      • Z ciekawości byłem pomierzyc swoje auta.e31 w zdecydowanej większości między 150-180. W pewnych miejscach 240-280 i zdarzyło się na narożniku maski 310.
        Natomiast Octavia ( nowa) cala w koło nie przekroczyła 120 a Ducato (nowy) lakier nie metalik cały 80-90
        ... all we know is, he's called the Stig.

        Komentarz


        • To ciekawe co piszesz. Moje nowe X5 (wrzesien 2013) ma miedzy 150 a 180 miejscami nieznacznie przekraczajac 200. Mierzylem moje 43 letnie 2000 tii i nigdzie nie przekracza 100, w mielu miejscach majac okolo 80. Rozmawialem na ten temat z Panem Tomaszem Pieta,o ktorym pisalem powyzej i powiedzial co napisalem...tymniemniej Twoje Ducato mnie zdumiewa. Ktory rocznik? Miernik masz sprawdzony? Tj.kalibrujesz go przed kazdym pomiarem?
          BMW Isetta 250. 1962
          BMW E20 2002 Turbo 1974
          BMW E9 3.0 CSL. 1973
          BMW E3 3.0 SI 1973
          BMW 2000 tii lux. 1971
          BMW E21 323i 1980
          BMW E26 M1 1980
          BMW E24 633 CSI 1982
          BMW E24 M6 1987
          BMW E30 M3 1990
          BMW E31 850 CSI 1994
          BMW E36 318IS 1995
          BMW E36 M3 3.2 1996
          Polski Fiat 125p 1972
          GAZ 69 1972

          Komentarz


          • Ducato 2012r kupiony w polskim salonie. Jeszcze nie polerowane

            ... all we know is, he's called the Stig.

            Komentarz


            • Przez chwile nie watpilem w prawdziwosc tego co piszesz. Zapytam Pana Piete o Twoje Ducato. Sam jestem ciekawy co na to powie.

              Odpowiedz od Pana Tomasza Piety z Lowicza w sprawie lakieru:

              Witam Panie Pawle,
              Zdjęcia postaram się podesłać jak najszybciej a jeśli chodzi o grubość lakieru w przypadku nowych samochodów może tak być że warstwa lakieru oscyluje wokół 80 - 100 mikronów( japończycy malują tak cienko, na europejskich autach już jest lepiej od 100 do nawet 150 mikronów) ale nie ma to absolutnie nic wspólnego z zabezpieczeniem antykorozyjnym. Nowe auta są przewidziane na 10 lat eksploatacji a potem idą na złom a przynajmniej tak powinno się z nimi dziać tymczasem wiadomo że jeżdżą dalej w
              Polsce i we wschodniej europie. Grubość lakieru w przypadku nowych aut to tzw. kontrolowany proces starzenia się 'materiału'. Nie oszukujmy się, żaden z producentów nie robi dzisiaj aut których powłoka lakierowa jest przewidziana na powiedzmy 50 lat tak jak to było kiedyś kiedy liczyła się jakość produktu a nie ilość sprzedanych egzemplarzy. W przypadku starych aut kiedy technologia lakierowania nieco różniła się od dzisiejszej co również jest istotną sprawą, grubości lakieru były większe - od
              160 do 180 mikronów. I teraz sprawa najważniejsza, 160 mikronów czy 80 w przypadku nowych aut jest to grubość całkowitej powłoki czyli w przypadku serii podkładu antykorozyjnego, podkładu, bazy i lakieru bezbarwnego a nie jedynie lakieru nawierzchniowego. Co za tym idzie. Po każdym intensywnym polerowaniu zmniejsza się grubość lakieru co w końcowym efekcie może prowadzić do przetarcia się do powłok podkładowych a co za tym idzie osłabienia odporności antykorozyjnej. Dlaczego? W przypadku
              technologii lakierowania samochodów żaden produkt sam w sobie nie chroni przed korozją. Nawet najnowocześniejsze podkłady epoksydowe bez pokrycia lakierem nie wytrzymają zbyt długo. Jest to związane z ich budową i właściwościami chemicznymi. No i najważniejsza sprawa, nawet wartości około 160 mikronów niczego nie gwarantują co zresztą widać po starych autach które najnormalniej w świecie korodują. Jest to spowodowane dwoma sprawami. Po pierwsze stal z której zbudowane są auta koroduje sama w
              sobie od środka i lakier ma tylko spowolnić ten proces, po drugie wartości antykorozyjne dla danych podwarstw powłoki lakierowej są tak wysokie że jest nieopłacalnym malowanie w ten sposób aut w fabryce. Dla przykładu podkład epoksydowy tworzy ochronę barierową przed korozją dopiero od 80 mikronów w górę czyli tyle ile jest całości warstw na nowych samochodach! Podsumowując FABRYCZNA POWŁOKA LAKIEROWA NIE MA ABSOLUTNIE ALE TO ABSOLUTNIE NIC WSPÓLNEGO Z JAKOŚCIĄ!!! Nie są to moje wymysły, to
              wszystko zostało przebadane laboratoryjnie w komorach solnych, udowodnione naukowo, przetestowane i opisane. I jeszcze na koniec, wszyscy producenci marek egzotycznych i ekskluzywnych lakierują auta ręcznie właśnie dlatego że lakierowane w ten sposób auto ma powłokę najwyższej jakości. I nie są to wartości rzędu 80 czy 160 mikronów. Rolls kładzie na niektóre modele 9 warstw lakieru bezbarwnego czyli przy założeniu że dobry bezbarwny ma 60 mikronów z warstwy samego bezbarwnego jest 540
              mikronów!!! A gdzie reszta? Mam nadzieję że pomogłem. Pozdrawiam serdecznie! Tomek
              BMW Isetta 250. 1962
              BMW E20 2002 Turbo 1974
              BMW E9 3.0 CSL. 1973
              BMW E3 3.0 SI 1973
              BMW 2000 tii lux. 1971
              BMW E21 323i 1980
              BMW E26 M1 1980
              BMW E24 633 CSI 1982
              BMW E24 M6 1987
              BMW E30 M3 1990
              BMW E31 850 CSI 1994
              BMW E36 318IS 1995
              BMW E36 M3 3.2 1996
              Polski Fiat 125p 1972
              GAZ 69 1972

              Komentarz


              • W koncu to tylko Fiat. Samochody klasy premium pewnie maja lepszy lakier albo połozony w większej ilości warstw
                ... all we know is, he's called the Stig.

                Komentarz


                • Bardzo prawdopodobne. Decyduja ksiegowi,a nie inzynierowie...
                  BMW Isetta 250. 1962
                  BMW E20 2002 Turbo 1974
                  BMW E9 3.0 CSL. 1973
                  BMW E3 3.0 SI 1973
                  BMW 2000 tii lux. 1971
                  BMW E21 323i 1980
                  BMW E26 M1 1980
                  BMW E24 633 CSI 1982
                  BMW E24 M6 1987
                  BMW E30 M3 1990
                  BMW E31 850 CSI 1994
                  BMW E36 318IS 1995
                  BMW E36 M3 3.2 1996
                  Polski Fiat 125p 1972
                  GAZ 69 1972

                  Komentarz


                  • Ameryki nie odkryję ale... od starej daty lakiernika słyszałem, że różne marki mają różnej grubości powłoki i w rożnych miejscach karoserii też nie jest ona taka sama. Różnice mogą być też między autami starymi a nowymi bo inna technologia była kiedyś a inna dziś.

                    Komentarz


                    • http://allegro.pl/850-ci-manual-piek...485555455.html coś świeżego ?

                      Komentarz


                      • taa, nowa radomska igiełka ze szwajcarii po lakierowaniu wartym 10tys zł ... czy ludzie są aż tak głupi, że gotowi w to uwierzyć ?

                        Komentarz


                        • niektórzy uwierz....

                          Komentarz


                          • I ja bym do niej założył jeszcze te felgi za 15 tys co Darek znalazł

                            Komentarz


                            • Ducato ma kiepską powlokę lakierniczą.

                              Komentarz


                              • Odpowiedz od lakiernika Pana Tomasza Pieta:

                                Witam Panie Pawle,
                                Zdjęcia postaram się podesłać jak najszybciej a jeśli chodzi o grubość lakieru w przypadku nowych samochodów może tak być że warstwa lakieru oscyluje wokół 80 - 100 mikronów( japończycy malują tak cienko, na europejskich autach już jest lepiej od 100 do nawet 150 mikronów) ale nie ma to absolutnie nic wspólnego z zabezpieczeniem antykorozyjnym. Nowe auta są przewidziane na 10 lat eksploatacji a potem idą na złom a przynajmniej tak powinno się z nimi dziać tymczasem wiadomo że jeżdżą dalej w
                                Polsce i we wschodniej europie. Grubość lakieru w przypadku nowych aut to tzw. kontrolowany proces starzenia się 'materiału'. Nie oszukujmy się, żaden z producentów nie robi dzisiaj aut których powłoka lakierowa jest przewidziana na powiedzmy 50 lat tak jak to było kiedyś kiedy liczyła się jakość produktu a nie ilość sprzedanych egzemplarzy. W przypadku starych aut kiedy technologia lakierowania nieco różniła się od dzisiejszej co również jest istotną sprawą, grubości lakieru były większe - od
                                160 do 180 mikronów. I teraz sprawa najważniejsza, 160 mikronów czy 80 w przypadku nowych aut jest to grubość całkowitej powłoki czyli w przypadku serii podkładu antykorozyjnego, podkładu, bazy i lakieru bezbarwnego a nie jedynie lakieru nawierzchniowego. Co za tym idzie. Po każdym intensywnym polerowaniu zmniejsza się grubość lakieru co w końcowym efekcie może prowadzić do przetarcia się do powłok podkładowych a co za tym idzie osłabienia odporności antykorozyjnej. Dlaczego? W przypadku
                                technologii lakierowania samochodów żaden produkt sam w sobie nie chroni przed korozją. Nawet najnowocześniejsze podkłady epoksydowe bez pokrycia lakierem nie wytrzymają zbyt długo. Jest to związane z ich budową i właściwościami chemicznymi. No i najważniejsza sprawa, nawet wartości około 160 mikronów niczego nie gwarantują co zresztą widać po starych autach które najnormalniej w świecie korodują. Jest to spowodowane dwoma sprawami. Po pierwsze stal z której zbudowane są auta koroduje sama w
                                sobie od środka i lakier ma tylko spowolnić ten proces, po drugie wartości antykorozyjne dla danych podwarstw powłoki lakierowej są tak wysokie że jest nieopłacalnym malowanie w ten sposób aut w fabryce. Dla przykładu podkład epoksydowy tworzy ochronę barierową przed korozją dopiero od 80 mikronów w górę czyli tyle ile jest całości warstw na nowych samochodach! Podsumowując FABRYCZNA POWŁOKA LAKIEROWA NIE MA ABSOLUTNIE ALE TO ABSOLUTNIE NIC WSPÓLNEGO Z JAKOŚCIĄ!!! Nie są to moje wymysły, to
                                wszystko zostało przebadane laboratoryjnie w komorach solnych, udowodnione naukowo, przetestowane i opisane. I jeszcze na koniec, wszyscy producenci marek egzotycznych i ekskluzywnych lakierują auta ręcznie właśnie dlatego że lakierowane w ten sposób auto ma powłokę najwyższej jakości. I nie są to wartości rzędu 80 czy 160 mikronów. Rolls kładzie na niektóre modele 9 warstw lakieru bezbarwnego czyli przy założeniu że dobry bezbarwny ma 60 mikronów z warstwy samego bezbarwnego jest 540
                                mikronów!!! A gdzie reszta? Mam nadzieję że pomogłem. Pozdrawiam serdecznie! Tomek
                                BMW Isetta 250. 1962
                                BMW E20 2002 Turbo 1974
                                BMW E9 3.0 CSL. 1973
                                BMW E3 3.0 SI 1973
                                BMW 2000 tii lux. 1971
                                BMW E21 323i 1980
                                BMW E26 M1 1980
                                BMW E24 633 CSI 1982
                                BMW E24 M6 1987
                                BMW E30 M3 1990
                                BMW E31 850 CSI 1994
                                BMW E36 318IS 1995
                                BMW E36 M3 3.2 1996
                                Polski Fiat 125p 1972
                                GAZ 69 1972

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X