Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kupno Bmw serii 8 - recenzja ogloszen, rady przed zakupem.

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Moj znajomy mial taka lotke w Hondzie i rozwalilo mu to lozyska

    Komentarz


    • Cos cicho ;-)

      Bylo juz czy nie bylo ?

      http://otomoto.pl/bmw-850-manual-6-b...C22299046.html

      Komentarz


      • Jest w nasze auta.

        Calkiem ladna sztuka...

        Komentarz


        • cicho sie zrobilo bo admin pousuwal posty... :-x
          to moze ja tylko dodam ze bylem w lodzi obejrzec swapa 850/840 i nie bede sie rozpisywal bo szkoda slow ale sprzedajacy bardzo duzo opuscil a i tak nie kupilem
          albo odda za pol darmo na czesci albo ktos sie wsadzi na niezly niewypal

          Komentarz


          • Kiss za taka kase jak ty chcesz dac to nie znajdziesz czterdziestki w dobrym stanie.
            Mozesz chociaz troche opisac ta po swapie ? Bo jestem ciekaw co tam bylo nie tak oprocz tych rzeczy co sam sie dopatrzylem.

            Komentarz


            • "za taka kase" jak chce dac jest jedna 840 i to chwalona przez was bardzo wiec mysle ze znajde, tyle ze ja uwazam ze to ciut za drogo a mam prawo miec swoje zdanie

              ten lodzki swap... zmienili silnik i skrzynie ale juz abs nie wiec brak kontroli trakcji i abs'ow, skrzynia halasuje przy zmianie z R na D, przeciaga biegi, silnik pracuje bardzo glosno (a znam ten motor i wiem ze one czasem lekko klekocza ale nie az tak!), za silnikiem brak calej obudowy filtra przeciwpylkowego (kabinowego), brak plastikow nad chlodnica, wnetrze oprocz nowo obszytych ladnie foteli (ktore jednak nie pracuja we wszystkich kierunkach bo pewnie linki padly) to tragedia: podsufitka (mimo ze tez na nowo robiona) wisi i jest w kilku miejscach niedopasowana jakby materialu zabraklo, szyber sie otwiera ale z zamknieciem juz jest problem a do gory w ogole juz sie nie uchyla, radio nie dziala, nawiew jest jakos dziwnie podlaczony i nie grzeje, za to tam gdzie jest grzanie to ustawia sie sile nadmuchu, komputer pokladowy jest podlaczony z wersji angielskiej bo przyciski sa nie na swoich miejscach (np wciskach CODE a wyskakuje TIMER, wciskasz VERBR a masz CHECK itd), niektore plastiki sie siebie nie trzymaja, kierownica widac ze byla wywalona bo jest bardzo nierowno spasowana, listwy w drzwiach powycierane i poniszczone, lakier do poprawek, drzwi nierowno spasowane z blotnikami i zle polakierowane, spryskiwacze lamp nie dzialaja, jedna lampa sie czasem nie podnosi, wydech nieszczelny i glosno chodzi, w srodku nie dziala czesc oswietlenia, zamykajac auto z pilota otwiera sie szyber, opony z tylu 255/45/18 (balony prawie jak do SUV'a), wiele drobiazgow, zbyt wiele a najgorsze bylo to ze przez telefon wlasciciel zapewnial mnie ze auto jest tip top, wsiadac i jezdzic, nic do robienia nie ma a jak mu wytknalem te wady to byl zdziwiony i twierdzil ze nie wiedzial po czym sie chyba na mnie obrazil, zrobil nerwowy i zaczal poganiac bo zdecydowany klient z Zielonej Gory jedzie...
              po wizycie w dwoch warsztatach robiacych bmw w lodzi (panowie znali wlasciciela i jego auto) i konsultacji z moim mechanikiem (tez uzytkownikiem E31) delikatnie wkurzony wrocilem do domu

              Komentarz


              • Myslalem ze chcesz dac 3 dychy dlatego pisalem ze nie znajdziesz ladnej 840. A skoro piszesz ze jest jedna chwalona przez nas to pewnie piszesz o 840 burzy tylko ze on chce lekko ponad 4 dychy.

                Zamieszczone przez KissV8
                delikatnie wkurzony wrocilem do domu
                Ha z kad ja to znam. Obejzalem trzy takie wraki. No jesli jest taka jak piszesz to naprawde jest w zlym stanie.
                To co opisales o gosciu moze swiadczyc ze jest handlarzem.

                Komentarz


                • do 30 (a nawet mniej) to szukam 850 zeby mi zostalo na swap (M73 lub V i jakies ladne kola + drobiazgi zeby doprowadzic do bdb stanu
                  za 6-7tys euro na zachodzie mozna czasem znalezc ladne 840 (wiem bo sam juz takie widzialem ale wtedy jeszcze nie bylem zainteresowany kupnem e31 a kolega Burza chce ponad 9tys a to juz roznica) i nie wiem czy dlatego ze jest ich mniej czy ze ciut nowsze roczniki ale 840 sa z reguly zdecydowanie bardziej zadbane niz 850 (a moze po prostu za malo ladnych 850 widzialem ;-) )

                  Komentarz


                  • A nie lepiej od razu kupic dobra sztuke ?
                    Bierz moja i bedziesz zadowolony .

                    Komentarz


                    • kolego KissV8 moja cene znasz pisalismy na priv

                      Komentarz


                      • magik masz absolutna racje! (tylko opusc cene o polowe;-))

                        Komentarz


                        • Cena jest do dogadanie , ale obnizka o polowe to za duzo.
                          Moglbym ja sprzedac troche taniej gdyby poszla na 16stkach.

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez KissV8
                            ten lodzki swap... zmienili silnik i skrzynie ale juz abs nie wiec brak kontroli trakcji i abs'ow, skrzynia halasuje przy zmianie z R na D, przeciaga biegi, silnik pracuje bardzo glosno (a znam ten motor i wiem ze one czasem lekko klekocza ale nie az tak!), za silnikiem brak calej obudowy filtra przeciwpylkowego (kabinowego), brak plastikow nad chlodnica, wnetrze oprocz nowo obszytych ladnie foteli (ktore jednak nie pracuja we wszystkich kierunkach bo pewnie linki padly) to tragedia: podsufitka (mimo ze tez na nowo robiona) wisi i jest w kilku miejscach niedopasowana jakby materialu zabraklo, szyber sie otwiera ale z zamknieciem juz jest problem a do gory w ogole juz sie nie uchyla, radio nie dziala, nawiew jest jakos dziwnie podlaczony i nie grzeje, za to tam gdzie jest grzanie to ustawia sie sile nadmuchu, komputer pokladowy jest podlaczony z wersji angielskiej bo przyciski sa nie na swoich miejscach (np wciskach CODE a wyskakuje TIMER, wciskasz VERBR a masz CHECK itd), niektore plastiki sie siebie nie trzymaja, kierownica widac ze byla wywalona bo jest bardzo nierowno spasowana, listwy w drzwiach powycierane i poniszczone, lakier do poprawek, drzwi nierowno spasowane z blotnikami i zle polakierowane, spryskiwacze lamp nie dzialaja, jedna lampa sie czasem nie podnosi, wydech nieszczelny i glosno chodzi, w srodku nie dziala czesc oswietlenia, zamykajac auto z pilota otwiera sie szyber, opony z tylu 255/45/18 (balony prawie jak do SUV'a), wiele drobiazgow, zbyt wiele a najgorsze bylo to ze przez telefon wlasciciel zapewnial mnie ze auto jest tip top, wsiadac i jezdzic, nic do robienia nie ma a jak mu wytknalem te wady to byl zdziwiony i twierdzil ze nie wiedzial po czym sie chyba na mnie obrazil, zrobil nerwowy i zaczal poganiac bo zdecydowany klient z Zielonej Gory jedzie...
                            po wizycie w dwoch warsztatach robiacych bmw w lodzi (panowie znali wlasciciela i jego auto) i konsultacji z moim mechanikiem (tez uzytkownikiem E31) delikatnie wkurzony wrocilem do domu
                            Pisalem o tym na stronie 85/86 to mnie dealerix "zrugal", ze auto jest dobre bo nowy lakier itd.

                            Jak widac po Twoim opisie jednak sie nie mylilem.

                            Komentarz


                            • Odkad to forum sie pojawilo, to juz nie jest tak latwo sprzedac e31

                              Komentarz


                              • Binio... To temat , do ktorego chyba wiekszosc z nas nie ma cierpliwosci . Ja twierdzilem , ze ZA T¡ CENE ten samochod jest ok . Co chwile pojawia sie nowy strateg , ktory z kwota 20 tys zl poluje na igle , przy ktorej niewiele jest do zrobienia . A jak trafi na sztuke , przy ktorej jest full do zrobienia , to pelne rozgoryczenie - przeciez jechal po igle . To moze dac sobie spokoj z planami strategicznymi i zaczac zbierac po prostu kase ?

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X