Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kupno Bmw serii 8 - recenzja ogloszen, rady przed zakupem.

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Guest. O ktore Bedzino ci chodzi?

    Komentarz


    • Zamieszczone przez Fatandre
      Guest. O ktore Bedzino ci chodzi?
      Nie o Bedzino tylko Bedzin w Woj. ¦laskim.

      ta 8 ktora ogadal quest ma mega zarabiste , oryginalne radio na ktore choruje od pewnego czasu.
      A i reszta jej wnetrza tez mi sie podoba mimo ze zuzyte.

      Komentarz


      • Zamieszczone przez KissV8
        a czy ktos moglby tak powazniej ta sztuke obejrzec i opisac? (Sosnowiec)
        http://otomoto.pl/bmw-850-faktura-va...C20373654.html

        ogladalem ja w sobote


        Vehicle information

        VIN long WBAEG21070CB10764
        Type code EG21
        Type 850CI (EUR)
        Dev. series E31 ()
        Line 8
        Body type COUPE
        Steering LL
        Door count 2
        Engine M70
        Cubical capacity 5.00
        Power 220
        Transmision HECK
        Gearbox AUT
        Colour MAURITIUSBLAU METALLIC (287)
        Upholstery SILBERGRAU LEDER (0351)
        Prod. date 1992-06-10

        Order options
        No. Description
        240 LEATHER STEERING WHEEL
        245 STEERING COLUMN ADJUSTMENT ELEC
        302 ALARM SYSTEM
        353 ANTI-GLARE STRIP FRONT + RR WINDOW
        401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
        423 FLOOR MATS, VELOUR
        428 WARNING TRIANGLE
        431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D
        459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY
        481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER
        494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
        500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
        621 BMW TELEFON BEDIENHOER. VORN C
        624 FREISPRECHANLAGE C-NETZ
        661 BMW BAV. CASS. III
        672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS
        676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
        685 TELANTENNA F C-NET
        801 GERMANY VERSION



        korozja i korozja to najwieksze wady, bynajmniej jak dla mnie. Koroduje dach z przodu na calej dlugosci wzdluz przedniej szyby, troche szyber, korozja zaczyna sie tez na tylnim blotniku i idzie 20 cm wzdluz lini do ktorej przylega zderzak, na podlodze bagaznika korozja w ksztalcie kola o srednicy 6-7cm. Jest jeszcze male ognisko korozji w podlodze pod samochodem - z tego co udalo mi sie znalesc. Z vinu wynika, ze kierunkowskazow nie powinno byc a sa i w dod. zle zamontowane, nie wiem po co ktos je w ogole zamontowal, pozatym zadnego tuningu nie stwierdzilem, nie liczac felg - te nie wygladaja za dobrze - opony na nich takze. Cieknie tez gdzies uszczelka tylnej szyby, bo na podlokietniku pomiedzy tylnymi kkubelkami sporo kropel wody sie zebralo. Sporo plastykow polamanych, peknieta tylna lampa, boczek siedziska kierowcy takze "latal" chocby tym jezdzil jakis gruby helmut albo turek. W skrzynce narzedziowej zostal tylko trojkat i hak do holowania - nie wiem czy to jakas zaleta Auto wyjechalo fabrycznie z telefonem, ktos go musial wymontowac i zaspawac dziure po antenie. Olej na minimum, plynu w chlodnicy ktos daaaawno nie zmienial. Uszczelki pokryw zaworow sie poca ale to standard. Wydaje mi sie, ze szyba przednia byla wymieniona.

        Nie opdalalem bo akumulatory szrot i Pan w komisie powiedzial, ze trzeba sie umowic i oni mi auto "przygotuja" Uslyszalem ciekawa historyjke na temat dwoch akumulatorw i o tym jak to bmw zaleca je odlaczac gdy sie nie jezdzi. Problemow nie robil gdy powiedzialem, ze chce zobaczyc jak odpala na zimno ale juz poinformowal, ze sa jakies problemy z elektronika silnika.(podejrzewam ze cos z eml.) Stwierdzil tez, ze sprowadzili ja w pazdzierniku/listopadzie (moi agenci cykneli jej fotki juz w kwietniu ale to szczegol hyh ), jest po oplatach.


        Z zalet to przedewszystkim wersja (jak dla mnie) czyli v12, automat, sportowe szare fotele, i najladniejszy dla osemek z silnikiem M70 odcien lakieru czyli mauritiusblau. Do pelnego wypasu brakuje tylko edc i roletki. Skora wyglada naprawde ladnie, moim zdaniem az za ladnie jak na ten przebieg. Wszystko w miare kompletne, nie tjuningowane. Tylne tlumiki i katalizatory na tyle ile dane mi bylo zobaczyc wygladaja pieknie. W aucie ostalo sie jeszcze oryginalne radio (z wylanym ekranem lcd) i oryginalna zmieniarka (z urawana klapka).


        W tym komisie stoi juz od sierpnia, poczatkowo za 35k, teraz za 30k, w lipcu byla za 18k plus oplaty.

        Komentarz


        • Zamieszczone przez magik
          quest ty masz jakas swoja baze danych o wszystkich 8 w PL ?
          istnieje ale to Marcin ja zrobil, kiedys doczeka sie pewnie publikacji


          Zamieszczone przez magik
          ta 8 ktora ogadal quest ma mega zarabiste , oryginalne radio na ktore choruje od pewnego czasu.
          A i reszta jej wnetrza tez mi sie podoba mimo ze zuzyte.
          potencjometr w tym radiu urwany oczywiscie, ale gdybym kupil to mam na szczescie drugie w stanie perfekt na podmiane jako ciekawostke moge dodac, ze te radyjko obsluguje szyne i-bus (nie ma tego nigdzie w specyfikacji napisane) i mozna podlaczyc np ipod poprzez DICE;a i obslugiwac go z radia

          Komentarz


          • Masz lepsze zdjecie tego radia?

            Komentarz


            • Mnie ta korozja nieco szokuje. Myslalem, ze 8ki sa od niej wolne "z definicji", a tu sie okazuje, ze nic nie jest wieczne.
              Ciekawe, moja 8ka dziewicza nie jest, ale przy tych opisach to istna "igla" jest. Piernicze, nie sprzedaje...
              www.automobile-catalog.com
              http://www.facebook.com/automobilecatalog

              Komentarz


              • Rdza pojawia sie najczesciej na samochodach, ktore byly juz (kiepsko) naprawiane blacharsko, czyli prawdopodobnie ta 8 byla bita i zle zrobiona.

                Komentarz


                • Ale na dachu, podszybiu, kolo szyberdachu ? Watpie aby ja ktos tam ruszal.
                  www.automobile-catalog.com
                  http://www.facebook.com/automobilecatalog

                  Komentarz


                  • No to moze po powodzi, guest pisal ze mokro w srodku, ale raczej byla walona, musze wreszcie ruszyc dupe i ja zobaczyc.

                    Komentarz


                    • Moze byla cala malowana, a ten co malowal do dupy to zrobil i takie sa tego skutki.

                      Komentarz


                      • Raczej "walona", powtorne malowanie raczej nie przyczynia sie do korazji.

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez PZ
                          Ale na dachu, podszybiu, kolo szyberdachu ? Watpie aby ja ktos tam ruszal.
                          Pamietacie jak w Kielcach pekla mi szyba ?
                          Powodem byla korozja pod uszczelka, ktora "rosnac" podnisla szybe
                          i spowodowala pekniecie.
                          Jesli nie zatrymasz takiej korozji i auto stoi pod chmurka, wylezie na dach.

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez kapitan_bomba
                            No to moze po powodzi,
                            no to jak, dol wyglada znacznie lepiej od dachu a woda raczej od dolu podchodzi, chyba, ze strzelila dacha, lezala tak, zalalo ja a dopiero potem ja przewrocili na kola i wyklepali

                            przypomnialo mi sie, ze w bagazniku na podlodze tez sporo wody jest, tylnia szyba sie rozwarstwia, a podsufitka wisi. Jesli bylo pukniete gdzies to ladnie je zrobili, przod ogladalem ze wszystkich stron, te amortozatory zderzenia przykrecane do podloznic wygladaja pieknie, zagladalem w nadkola, i drzwi ze wszystkich mozliwych stron, wszystko raczej ok. Caly czas mnie te kierunki zastanawiaja tylko.


                            Zamieszczone przez PZ
                            Ciekawe, moja 8ka dziewicza nie jest, ale przy tych opisach to istna "igla" jest. Piernicze, nie sprzedaje...
                            za ta zlosliwosc wobec wszystkich to nawet jak na sprzedaz byla przez 3 miesiace to nie bylo chetnych :-P

                            Komentarz


                            • I niech ewentualni niezdecydowani chetni teraz sobie pluja w brode...

                              Ale tak zupelnie bez zlosliwosci pozwole sobie jednak zauwazyc, ze osobiscie nie spodziewalem sie az tak fatalnej recenzji tego slaskiego auta, na fotkach bylo calkiem calkiem, wysoka cena sugerowala dobry egzemplarz. No coz, czlowiek uczy sie cale zycie...

                              Ten M73 za 25000 - cena niska, nawet bardzo niska, to moze jednak ma sens doprowadzenie jej do ladu. Wszystko zalezy, czy opisana korozja nie dotknela najwazniejszych elementow nosnych. Z cala reszta mozna sobie poradzic.
                              www.automobile-catalog.com
                              http://www.facebook.com/automobilecatalog

                              Komentarz


                              • Zobaczymy PZ ile wyrzymasz z tym trzymaniem auta Widze ze to przychodzi falami . Troche sie ciesze ze zostalo w twoich rekach, niz mialo by wpasc w rece kata, ale tez widzac ostatni zakup jaki dokonales, to sie tez martwie

                                [ Dodano: 2012-01-11, 15:23 ]
                                Zamieszczone przez guest
                                Zamieszczone przez kapitan_bomba
                                No to moze po powodzi,



                                Zamieszczone przez PZ
                                Ciekawe, moja 8ka dziewicza nie jest, ale przy tych opisach to istna "igla" jest. Piernicze, nie sprzedaje...
                                za ta zlosliwosc wobec wszystkich to nawet jak na sprzedaz byla przez 3 miesiace to nie bylo chetnych :-P
                                Byl chetny, ale jak mial jechac po auto to PZ sie rozmyslil

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X