Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kupno Bmw serii 8 - recenzja ogloszen, rady przed zakupem.

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Panocki !

    ostatnio przeglądałem sobie mobile i natknąłem się na :

    http://home.mobile.de/TESCHMIT-AUTOMOBILE#des_157116089



    Hmm i nie powiem, jak bardzo mi się oczy zaświeciły, głównie dlatego że wyposażenie bardzo mi odpowiada. Wybiorę się pewnie na oglądanie, możliwe ze w piątek lub sobotę. Rozmawiałem dziś z nimi, niby można jechać auto zadbane itd, wiadomo...co niby mieli powiedzieć...

    W związku z tym, że niewiele takich autek widziałem, bo w sumie 6, z tym że 1 to juz nie pamiętam jak dawno, 2 auta 3 lata temu, kolejne 2 auta 2 lata temu ; ostatnio nawiedziłem też kolegę Marcina i jego czarnego bumiera

    Reasumując, w zasadzie doświadczenia nie mam zbyt dużego.

    Przygotuję się oczywiście odpowiednio w miarę możliwości, spisze sobie po kolei wszystko z forum na dłuuugiej liście i sprawdzę na miejscu co i jak. Mam ogromną prośbę do osób, które mogłyby mi doradzić w temacie silnika, a mianowicie chciałbym wykonać taki tel do przyjaciela i zapytać co mam słyszeć, albo czego nie słyszeć przy tym V12 oraz skrzyni (zawsze miałem manuale) Nie jestem mechanikiem, ale raczej łeb na karku jeszcze noszę i ucho mam wrażliwe, ale uwagi i sugestie osób doświadczonych są zawsze dla mnie niezmiernie ważne.

    Chciałbym wreszcie stać się prawdziwym członkiem klubu...ale brakuje mi tej najważniejszej rzeczy... czy zatem ktoś z Was byłby na tyle miły oraz uprzejmy i zechciałby mi pomóc w tym temacie, tj.np podesłał swój nr tel abym mógł taki telefon-wsparcia do niego wykonać?


    aha i zapomniałem podpytac też, o to:
    - czy mozna dojśc do tego wgniecenia podłuznego od strony kierowcy za drzwiami w strone tylnego koła od środka kabiny? Nie chciałbym wyciągać tego od zewnątrz
    - czy można sprawdzić jakoś czy airbagi sa sprawne?
    - czy aby nim wrócić na kołach z zółtymi/czerwonymi blachami auto musi mieć TUV ważny? (z tego co wiem to musi mieć brief, poświadczenie wymeldowania, jakiś dowód sprzedaży -umowę oraz FA od handlera, czy jeszcze coś?)

    Komentarz


    • Naprawde ciekawe autko. Swojego telefonu nie bede podawal, bo telefin do Isl bedzie cie kosztowal pewnie drugie takie auto, ale powinienes sciagnac sobie liste przedzakupowa od Wuffera.


      http://www.wuffer.ca/MyFiles/E31ppc.pdf

      Komentarz


      • cena za tą e31 nie jest jakoś wcale okazyjna, przypomina mi trochę ten egzemplarz który oglądałem niedawno w sosnowcu. Przetrzep przedwszystkim dobrze blachy, mam wrażenie, że maska ma trochę inny odcień. Airbagów z tego co widać to nie ma w tym egzemplarzu (mogłeś wziąść vin to bym Ci rozkodował), na żółte blachy nie trzeba mieć tuvu, a za czerwone nie warto przepłacać

        Komentarz


        • kapitan-bomba nie umiem ci wysłać wiadomości na PW w sprawie końcówek zadzwoń 601069661 , sorry za OT

          Komentarz


          • OK.

            na pewno się przyda. Dzięki.

            Swoją drogą teraz przyszło mi do głowy takie pytanie (może i głupie ), czy jest np jakaś lista elementów obligatoryjnych do wymiany w trakcie lub po określonym przebiegu?

            Komentarz


            • no standardowo to co w każdym aucie wszystkie płyny, oleje, filtry, świece, sondy lambda i tak bez oficjalnej rozpiski to pozostałe elementy układu zapłonowego bo jest mechaniczny a v12 lubi dobrą iskrę.

              Komentarz


              • Zamieszczone przez guest Zobacz posta
                cena za tą e31 nie jest jakoś wcale okazyjna, przypomina mi trochę ten egzemplarz który oglądałem niedawno w sosnowcu. Przetrzep przedwszystkim dobrze blachy, mam wrażenie, że maska ma trochę inny odcień. Airbagów z tego co widać to nie ma w tym egzemplarzu (mogłeś wziąść vin to bym Ci rozkodował), na żółte blachy nie trzeba mieć tuvu, a za czerwone nie warto przepłacać
                Rozumiem, miała mi babka dziś VIN dosłać wieczorem, ale póki co zwleka. jak jutro będe miał to poprosze bardzo o rozkodowanie.
                A swoją drogą, mogę się mylić ale zdaje sie ze ta kierownica była w 2 wersjach z airbagiem i bez. - jeszce wracając di pytania, czy da się jakoś sprawdzić to na miejscu bez grzebania w elektronice, jest jakiś check comenda, albo sekwencja błysków diody przy skrzyni biegów?

                Komentarz


                • w e31 ta kierka była bez airbagu. I nie ma takiej sekwencji, co najwyżej może się świecić lampka błedu airbagu.

                  Moim zdaniem te autko ma taki vin
                  VIN long WBAEG21060CB10092

                  Type code EG21

                  Type 850CI (EUR)

                  Dev. series E31 ()

                  Line 8

                  Body type COUPE

                  Steering LL

                  Door count 2

                  Engine M70

                  Cubical capacity 5.00

                  Power 220

                  Transmision HECK

                  Gearbox AUT

                  Colour MAURITIUSBLAU METALLIC (287)

                  Upholstery SCHWARZ LEDER (0226)

                  Prod. date 1992-01-23


                  Order options
                  No. Descrition
                  214 AUTOMATIC STABILITY CONTROL+TRACTION

                  302 ALARM SYSTEM

                  303 INNENRAUMSCHUTZ/NEIGUNGSALARMG

                  353 ANTI-GLARE STRIP FRONT + RR WINDOW

                  401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC

                  416 SUNBLINDS

                  428 WARNING TRIANGLE

                  431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

                  459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY

                  481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER

                  494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

                  500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING

                  537 PARK VENTILATION

                  662 BMW BAVARIA C PROFESSIONAL RDS

                  672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS

                  676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM

                  801 GERMANY VERSION



                  jutro możesz napisać czy się nie pomyliłem

                  Komentarz


                  • Szczerze Ci powiem, że po części chciałbym abyś się mylił, bo jeśli nie ma airbaga to nie jadę oglądać. Muszę jutro tą kobitkę zmolestować!
                    ja sugerowałem sie tym:

                    http://www.realoem.com/bmw/showparts...25&hg=32&fg=35

                    chyba, ze jestem gapa i coś pomieszałem ...

                    Komentarz


                    • Żółte tablice kup sobie na granicy. Później w Niemczech nie będziesz miał kiedy, pozamykają ci urzędy i będziesz musiał nocować. Auto wygląda ok, cena normalna, ale może auto po niemiecku zadbane będzie, nie po polsku... Musisz mieć dowód rejestracyjny niemiecki, aby tutaj zarejestrować auto.
                      Wgniecenie jest załamane, bez szpachli się nie obejdzie. Blacharz wyciągnie to od zewnątrz. Przedni błotnik do wymiany. Spodziewaj się uszkodzeń po całym aucie, piszą w ogłoszeniu o "różnych wgniotach i rysach", nie tylko ten bok. To tyle co zwróciło moją uwagę.
                      Edit
                      A, teraz widzę też ten drugi przedni błotnik. No takie sobie to auto, gdyby nie m-pakiet nie byłoby się nad czym zastanawiać.
                      Ostatnio edytowany przez PZ; [ARG:4 UNDEFINED].
                      www.automobile-catalog.com
                      http://www.facebook.com/automobilecatalog

                      Komentarz


                      • oboje możemy mieć rację, bo w pewnym momencie airbagi weszły do standardu w e31 i w vinie nie będzie o tym wzmianki. Ale dotąd byłem pewny, że te kierownice nigdy z poduchą nie wychodziły

                        a swoją drogą nie rozumiem dlaczego obecność akuret tego gadżetu miałaby wykluczać zakup.
                        Ostatnio edytowany przez guest; [ARG:4 UNDEFINED].

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez PZ Zobacz posta
                          Żółte tablice kup sobie na granicy. Później w Niemczech nie będziesz miał kiedy, pozamykają ci urzędy i będziesz musiał nocować. Auto wygląda ok, cena normalna, ale może auto po niemiecku zadbane będzie, nie po polsku... Musisz mieć dowód rejestracyjny niemiecki, aby tutaj zarejestrować auto.
                          Wgniecenie jest załamane, bez szpachli się nie obejdzie. Blacharz wyciągnie to od zewnątrz. Przedni błotnik do wymiany. Spodziewaj się uszkodzeń po całym aucie, piszą w ogłoszeniu o "różnych wgniotach i rysach", nie tylko ten bok. To tyle co zwróciło moją uwagę.
                          Rozumiem, dzieki za poradę. TTo wyciąganie to najpirw się nawierca a potem odgina, czy to raczej bezinwazyjnie? Tak z ciekawości pytam.

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez guest Zobacz posta
                            oboje możemy mieć rację, bo w pewnym momencie airbagi weszły do standardu w e31 i w vinie nie będzie o tym wzmianki. Ale dotąd byłem pewny, że te kierownice nigdy z poduchą nie wychodziły

                            a swoją drogą nie rozumiem dlaczego obecność akuret tego gadżetu miałaby wykluczać zakup.
                            No mi ona trochę za cienka/chuda sie wydawała i pogrzebałem troszkę, aby samego siebie przekonać..
                            Jakoś skoro już wydaję $$, to chciałbym mieć ten airbag, nie wiem, może się już przyzwyczaiłem i trochę się po prostu komfort psychiczny poprawia...

                            Komentarz


                            • Blacharz spawa do blachy od wierzchu małe haczyki czy śruby i wyciąga do siebie. Widziałem raz jak się to robi.
                              www.automobile-catalog.com
                              http://www.facebook.com/automobilecatalog

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez PZ Zobacz posta
                                Blacharz spawa do blachy od wierzchu małe haczyki czy śruby i wyciąga do siebie. Widziałem raz jak się to robi.
                                aha, ok. To zdecydowanie lepiej, że nie trzeba dziurawić

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X