Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kupno Bmw serii 8 - recenzja ogloszen, rady przed zakupem.

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • ale tu nie chodzi o to czy kogoś stać czy nie ... głupio jest kupić tanio, włożyć worek pieniędzy a w rezultacie za większe pieniądze mieć gorszy samochód, stracony czas i stracone nerwy ... to tak samo jak z naszym stadionem, jest najdroższy na świecie a jak przyjdzie deszcz to nie da się nawet meczu rozegrać )

    Komentarz


    • Ale jak widać jako Polacy lubimy wydawać majątek i mieć frajdę tylko w piękne słoneczne letnie dni hehe
      Pozdrawiam wszystkich klubowiczow...

      Komentarz


      • jak w piękne słoneczne dni, w słoneczne dni zamyka się dach na stadionie i jest darmowa sauna

        Komentarz


        • http://otomoto.pl/bmw-850-C26476456.html

          Komentarz


          • Widze ze sie temat rozwinal Wiec po krotce. Z polerka oczywiscie uzylem duzego skrotu myslowego, chodzilo mi bardziej o to, ze jesli ma przez chwile jezdzic to to wystarczy.
            Kupowanie idealu za 100000 mnie nie interesuje - raz jest to fura pieniedzy, 2 wszystkie tak zwane idealy beda mialy to czy tamto do zrobienia. Przerabialem to juz kilkukrotnie i wole kupic auto taniej i je zrobic. Blacharsko nic mnie tam nie przeraza, moje e30 na chwile obecna ma robiona cala podloge, progi, usuwana rdze zewszad wiec wiem ze jest z tym troche roboty, ale mam takiego magika blacharza ze chce mu sie i potrafi odrestaurowac takie szroty ze to e31 to furka marzenie. Na chwile obecna odnowil starego vw busa - mniej wiecej 80% blach to jego robota wiec mozecie sobie wyobrazic jak to wygladalo. Blacharsko tak czy siak kupujac 20 letnie auto ktore ma mi sprawiac frajde zostanie rozebrane do golej blachy, porobione, odmalowane i zlozone na nowo, wiec kupowanie auta za 40-50 czy 100 mi nie lezy bo i tak ta sama robote bede musial odwalic przy nim, koszt samochodu to najmniejszy problem w odbudowie. Moje e30 podwoilo swoja wartosc a na razie tylko mechanika, wszystkie gumki, uszczelki, zawieszenia i takie tam powymieniane. Po blacharce, malowaniu i odnowie wnetrza mysle ze zamknie sie kwota wieksza niz niektore 8ery wystawiane na allegro...

            Martwia mnie bardziej rzeczy unikalne w e31. Zaplecze czesci do e30/36/32/34 mam w garazu, boje sie tylko w przypadku tego samochodu, ze np bedzie mial padniety jakis modul czy przekaznik, ktory jest tylko od e31, kosztuje w ASO rownowartosc kwoty zakupu auta i na takie rzeczy potrzebuje zwrocic uwage i o info na co mam szczegolnie spojrzec zanim wpakuje to auto do mechanika na przeglad przed kupnem i pozniej. Auto ma sluzyc do weekendowych przejazdzek wiec nie spieszy mi sie ani z zakupem ani z remontem. Powoli, sukcesywnie samochod ma byc doprowadzony do stanu IDEALNEGO wiec jesli teraz znajac moje podejscie ma ktos lepsza propozycje na baze do odbudowy to prosze o info. Ten egzemplarz ma naprawde fajne wyposazenie, jest kompletny i moim zdaniem jest to dobra baza, aczkolwiek jeszcze sie nieco wacham i dlatego ten post

            Komentarz


            • no ja do tej polerki ciągle się nie zgadzam , korozji sie nie da spolerowac. Dobre m73 zaczynaja sie od 6 dyszek. Za 100 kupisz takie z przebiegiem do 100 tys km. Nie wiem po co rozbierac do golej blachy zdrowy samochod ? Osemka to nie bus czy e30, tam wszystkiego jest 2-3 razy wiecej. Nie zgadzam sie z tym zeby koszt auta nie gral roli, to on oraz stan samochodu wyznacza czy warto sie bawic, chyba ze ktos to robi bo lubi i mu sie nudzi

              Co do elektryki to ta jest raczej nie zawodna, a wiec i na rynku czesci uzywanych raczej bez problemu kupisz co trzeba. Gorzej z elementami zawieszenia, wszystkimi gumkami, plastikami i innymi pierdółkami, koszt przedniej szyby to 2500zł, nie wiem czy da sie to w używce kupić i przełożyć.
              Ten egzemplarz ma maksymalne wyposażenie jeśli chodzi o e31, tylko webasto brakuje. Skóry są nawet te lepsze - bawole.

              Tam trzeba przedewszystkim zajrzeć pod samochód jak to wygląda i popatrzeć co tam się działo z przodem. Zobacz sobie profile fartuchów na lini łączenia z błotnikami, z obydwu stron były prostowane/gięte więc musiał dostać prosto strzała, pytanie jak mocnego. Te auto trafiło do polski w 2001 roku, musiało dużo kosztować, burmistrz Rabki kupił je tu w polsce, też mówił, że coś się z przodem działo, zresztą zderzak nie jest oryginalny, powinny być spryskiwacze reflektorów. Ja podejrzewam, że przyjechało już rozbite z niemiec. A druga rzecz na którą zwróć uwage to cena, za 25 nie warto, za 15 można - najwyżej za dużo nie stracisz. W sumie mogłeś od razu wejść na forum, mi zlokalizowanie właściciela zajęło 5 minut
              Innego m73 do odbudowy nie znam, chyba, że moja ale nie sprzedaje. Jak sobie coś jeszcze przypomne to dopisze, ale jak Cie nie przeraza ten samochód to odważny jestes

              Komentarz


              • Ja uwazam ze kupowanie takiego auta ma sens tylko wtedy jeżeli samemu chcesz je robić, i tak wydasz kupe kasy ale mozesz to rozłożyć w czasie, jak masz zamiar oddawać do fachowców to kup coś w lepszym stanie.
                Jeżeli to auto wygląda tak jak opisuje je guest, to trzeba w nie wpakować z 50 tyś żeby było w dobrym stanie,a jak myślisz ze mniej, to sie przeliczysz!
                A przy kupowaniu 8 do remontu nie ma za bardzo co sprawdzać, byle by była w miare kompletna i nie naprawiana po polsku, czyli dziwnymi rozwiązaniamu, bo później ciężko dojść z takimi patentami do ładu.
                Sam napisałeś że remont e30 kosztuje sporo kasy, gdzie poziom skomplikowania tego samochodu przy e31 jest porównywalny do motoroweru, tu wyjdzie kilka razy drożej.
                Ostatnio edytowany przez kapitan_bomba; [ARG:4 UNDEFINED].

                Komentarz


                • Na czym polega tak zwane polskie spawanie?

                  Komentarz


                  • Nie spawanie tylko naprawianie- drutowanie, naprawianie przy użyciu taśmy klejącej, drutu i wkrętów, dorabianie kabelków, wtyczek, przewodów czy blaszek, które mają zastąpić fabryczne rozwiązania, bo są tańsze.

                    Komentarz


                    • Na tym że mówisz do fachowca blacharza lakiernika że proszę o spinki oraz wszelkie mocowania jak fabryka nakazała a on potwierdza że tak zrobi po czym montuję wszystko byle jak na druty, klej lub inne świństw i przy odbiorze auta mówi że wszystko jest ok. Jeździsz potem jakiś czas i w aucie zaczyna pomału co nieco odpadać. Jak pamiętasz kolegę Romanka to przy otwartych oknach przy 140km/h zaczęła mu tapicerka na tylnych słupkach odpadać. Mi osobiście pierdolony lakiernik który poprawiał drzwi wkręcił przez skórzany boczek pierdzielony blachowkręt żeby wszystko się trzymało. Poco jechać do serwisu i kupić mocowania za 10zł, lepiej zdewastować skórzany boczek za kilka tys.

                      Także nie znam żadnego Polskiego blacharza lakiernika który jest słowny i robi tak jak sztuka fachowca tego nakazuję. Wszyscy jak narazie to cholerni partacze różnią się tylko ceną jedni są tańsi a inny na dodatek bezczelnie drodzy.

                      Pozdro
                      Pozdrawiam wszystkich klubowiczow...

                      Komentarz


                      • no juz rozumiem.
                        Myslalem ze juz np narpawianie kabli, to juz drutowanie.

                        Ja tez nie chce sie wypowiadac o PL lakiernikach.
                        Opisze jednego którego pomalowal Volvo rodziców. Rece nam opadly.
                        Jak wytykalismy mu, to powiedzial: Po co mi zawracacie dupe takimi drobiazgami.

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez guest Zobacz posta
                          no ja do tej polerki ciągle się nie zgadzam , korozji sie nie da spolerowac. Dobre m73 zaczynaja sie od 6 dyszek. Za 100 kupisz takie z przebiegiem do 100 tys km. Nie wiem po co rozbierac do golej blachy zdrowy samochod ? Osemka to nie bus czy e30, tam wszystkiego jest 2-3 razy wiecej. Nie zgadzam sie z tym zeby koszt auta nie gral roli, to on oraz stan samochodu wyznacza czy warto sie bawic, chyba ze ktos to robi bo lubi i mu sie nudzi

                          Co do elektryki to ta jest raczej nie zawodna, a wiec i na rynku czesci uzywanych raczej bez problemu kupisz co trzeba. Gorzej z elementami zawieszenia, wszystkimi gumkami, plastikami i innymi pierdółkami, koszt przedniej szyby to 2500zł, nie wiem czy da sie to w używce kupić i przełożyć.
                          Ten egzemplarz ma maksymalne wyposażenie jeśli chodzi o e31, tylko webasto brakuje. Skóry są nawet te lepsze - bawole.

                          Tam trzeba przedewszystkim zajrzeć pod samochód jak to wygląda i popatrzeć co tam się działo z przodem. Zobacz sobie profile fartuchów na lini łączenia z błotnikami, z obydwu stron były prostowane/gięte więc musiał dostać prosto strzała, pytanie jak mocnego. Te auto trafiło do polski w 2001 roku, musiało dużo kosztować, burmistrz Rabki kupił je tu w polsce, też mówił, że coś się z przodem działo, zresztą zderzak nie jest oryginalny, powinny być spryskiwacze reflektorów. Ja podejrzewam, że przyjechało już rozbite z niemiec. A druga rzecz na którą zwróć uwage to cena, za 25 nie warto, za 15 można - najwyżej za dużo nie stracisz. W sumie mogłeś od razu wejść na forum, mi zlokalizowanie właściciela zajęło 5 minut
                          Innego m73 do odbudowy nie znam, chyba, że moja ale nie sprzedaje. Jak sobie coś jeszcze przypomne to dopisze, ale jak Cie nie przeraza ten samochód to odważny jestes
                          Bylem dzisiaj jeszcze raz obejrzec, jutro jade tam z moim blacharzem i powiem ze nie rozumiem twojego przerazenia stanem blacharki. Fakt sa rdzawe naloty na masce, blotnik, pare roznych miejsc ale sa to powierzchowne purchle do ogarniecia bez wiekszego problemu. Podloga wyglada na zdrowa, przod jest zle spasowany, jednak nie dostal konkretnego strzala, wszystkie podluznice sa proste. Auto chce zlozyc/rozlozyc samemu, jedynie lakierowanie i spawanie zostawiam mojemu magikowi, reszte zawsze robie sam w garazu. Rozkladalem e38, e60, kilka e32 i sadze ze nie powinno byc problemow, poza sentymentem 8er to samochod jak kazdy inny i remont blacharski 8era ktorego ogladalem a np mojej e30 to w sumie pikus. Blachy sa takie same, cena czy klasa samochodu nie gra roli, jedynie stan tychze blach. Mnie dziwi skreslanie samochodu, ktory kosztuje 1/5 ceny rynkowej za nieorginalny zderzak, czy szybe. To sa "naprawy" na 3h roboty przy piwie. Wlasciciel bedzie dostepny za jakies 2 tyg, takze jesli odpalimy to sciagam fachowca od e31 z krk i sprawdze porzadnie ten samochod kompem, od jego oceny zalezy czy stanie u mnie pod domem


                          Powiedzcie mi jeszcze gdzie najlepiej zamawiac el zawieszenia, el eksploatacyjne etc. Zawsze bralem z intercarsu lemfordera i nie wiem czy u nich tez maja asortyment do 8era?

                          Komentarz


                          • Ja uwazam ze powinienes kupic. Najwyzej jak nie dasz rady, mozesz zawsze sprzedac.
                            Zawieszenie na przod to lemforder, a tyl to aso

                            Komentarz


                            • ja blacharzem nie jestem, jestem informatykiem. Dla mnie ta blacharka wyglądała bardzo źle. Szkoda, że zdjęć nie porobiłem. Maska jest od razu do wyrzucenia!, błotniki i tylną klapę może da sie uratować, drzwi raczej zdrowe, na tylnim błotniku pęka szpachel. Gdzie nie spojrzałem tam widziałem mnóstwo pracy. Zastanawia mnie co to za żywico podobny kit w dolnych narożach przedniej szyby ?

                              Jaką 1/5 ceny ? Auto kosztuje 25 tys, szacowana wartość po odbudowie 60, to prawie polowa wartosci rynkowej. Jesli uwazasz ze w 3 godz poskladasz przod w e31 jeszcze przy okazji wymieniajac szybe i pijac browara to rozkladam rece. Bez powodu ktos tak zle tego przodu zreszta nie poskladal. Elektryka na tym etapie Ci nie potrzeba i nie uzalezniaj od niego zakupu. Elektronika w tych autach jest naprawde wysokiej klasy, to nie e65! W razie czego na rynku dostaniesz wszelkie potrzebne moduły. Co najwyzej mozesz miec problem z motronicami silnika, wtedy trzeba bedzie komplet z e38 zalozyc łacznie z ews.

                              Niestety wiekszosc czesci dedykowanych do e31 kupisz albo w uzywce albo w ASO. Tylko kilka elementow zawieszenia kupisz w intercarsie. Najlepiej zajrzyj sobie do katalogu bedziesz miał wszystko na dloni, na szczescie prawie wszystkie czesci eksploatacyjne mozna dostac w normalnych hurtowanich.

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez guest Zobacz posta
                                Zastanawia mnie co to za żywico podobny kit w dolnych narożach przedniej szyby ?

                                Elektryka na tym etapie Ci nie potrzeba i nie uzalezniaj od niego zakupu. Elektronika w tych autach jest naprawde wysokiej klasy, to nie e65! W razie czego na rynku dostaniesz wszelkie potrzebne moduły. Co najwyzej mozesz miec problem z motronicami silnika, wtedy trzeba bedzie komplet z e38 zalozyc łacznie z ews.

                                Niestety wiekszosc czesci dedykowanych do e31 kupisz albo w uzywce albo w ASO. Tylko kilka elementow zawieszenia kupisz w intercarsie. Najlepiej zajrzyj sobie do katalogu bedziesz miał wszystko na dloni, na szczescie prawie wszystkie czesci eksploatacyjne mozna dostac w normalnych hurtowanich.
                                Nie wiem o co ci chodzi z tym kitem. Masz na mysli ten szlam pokryty mchem w narozach? Dzis wepchnalem w to palca, wyglada ze to po prostu nagromadzony syf przez 2 lata stania pod chmurka. Jesli to cos innego daj znac jeszcez jutro sie dokladnie przyjrze.
                                O taka info jak o elektryce mi chodzilo. A powiedz mi m73 z e31 a e38 jest taki sam? Sa jakie wyrazne roznice czy wszelkie moduly, wtryski etc pakowali i tutaj i tu?

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X