Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Porady przed zakupem

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #46
    Silniki sa wspolne dla calej grupy bmw, problem zaczyna sie w przypadku innych komponentow np. skrzyn biegow, z zawieszenia pasuje tylko kilka elementow - duzo ciekawych rzeczy zostalo juz powiedzianych w tym watku. Najdrozszym elementem jest chyba kompletny uklad wydechowy, koncowki komplet mozna kupic za 4tys ale gorzej jak katalizatory nie istnieja albo ktos je wyjal a pasuja tylko z e31 - zawsze mozna jezdzic bez ale to smierdzi i jest wstyd - pomijam kwestie przegladu.


    8ki znosza chyba postoj jak kazde inne auto ale sa dwa akumulatory a te nie lubia postojow dlugich a, ze wymienia sie je parami to koszt rosnie.


    Jesli ma sie warunki i mozliwosci to zawsze doradzam zakup w niemczech, chyba tlumaczyc nie trzeba. Tu jeszcze dochodzi jedna zasadnicza kwestia, w niemczech tych samochodow jest 20 razy wiecej przez co i wybor masz duuuzo wiekszy. W pl zakup odpowiedniego modelu (silnik/kolor) moze okazac sie po prostu niemozliwy. Za RHD ja bym sie nie bral, duza komplikacja i koszta - no i skazenie przekladka do konca zycia. Co do ceny to ta nie zawsze odzwierciedla faktyczny stan auta. Czy warto sie bawic w odbudowe to w glownej mierze zalezy od egzemplarza na jaki trafisz, w przypadku bezwypadkowej przeszlosci cos takiego moim zdaniem jak najbardziej ma sens - a z drugiej strony ciezko tutaj znalesc takie egzemplarze, te tanie osemki w pl w wiekszosci maja wlasna historie - nierzadko tez bardzo ciekawa

    Komentarz


    • #47
      Odpowiedz na pytanie nr 4: szukaj jak najladniejszego egzemplarza, raczej w DE, co nie znaczy ze w PL nie trafi sie cos ladnego od czasu do czasu. Poszukaj czegos z malym przebiegiem i wtedy Twoje trzy pierwsze pytania beda nieaktualne 8-)

      Komentarz


      • #48
        Tak czytam i czytam i postanowilem i ja cos napisac.
        Zakup w Polsce czemu nie oby egzemplarz byl w dobrym stanie. Wez samochod na podnosnik i sam wszystko sprawdzisz. Ja kupilem samochod od kolegi rosa wszystko bylo sprawdzone i jest OK. Niestety zdarzaja sie przypadki, ze na foto auto jest ladne a w realu trup. Ja osobiscie polecam ci podniesc auto i sprawdzic jak to wyglada "od spodu" bo co z tego ze bedzie ladny z zewnatrz a dezel w srodku? Patrz na automat i jak chodzi silnik aby nie byl przegrzany. Najlepiej jak bys wzial kogos ze soba kto jest w temacie 8er...

        Komentarz


        • #49
          wczesniej wyczytalem ze kompletny wydech do 850i to koszt okolo 4000zl, a czy do 840i tez jest taki drogi?

          Komentarz


          • #50
            Nie, kompletny wydech za 4000zl ?
            To pomylka !
            Same tylne tlumiki kosztuja 5000zl ! :-D

            Komentarz


            • #51
              kurde, zle powiedzialem. Mialem na mysli koncowe

              Komentarz


              • #52
                Kompletny wydech to 10.400.- plus dwa katalizatory po 7.800.- za sztuke, co daje okragle 26.000.- DWADZIE¦CIA SZE¦C TYSIECY ZlOTYCH POLSKICH. Niezle, co ?

                Komentarz


                • #53
                  Niezle to trzeba byc jebnietym zeby tyle zaplacic wiadomo, ze taniej, duzo taniej sie zrobi wiele rzeczy, nie sypmy/sypcie wiec gornolotnym cennikiem.

                  Komentarz


                  • #54
                    Wydech mozna zrobic za 2700 i miec tak jak ja

                    http://vimeo.com/28626040

                    Komentarz


                    • #55
                      Niektore rzeczy da sie taniej zrobic i beda dzialac, inne juz nie.
                      E31 nie jest samochodem w ktorym mozna przyoszczedzic na naprawach, jak sie raz czy dwa zaoszczedzi pare zl, to nastepny razem zaplacimy pare tys wiecej!

                      Komentarz


                      • #56
                        Przeciez to proste. Na wlasym aucie nie nalezy oszczedzac.
                        Jak nie masz kasy, to kup sobie auto na swoja kieszen.
                        Finito.

                        Komentarz


                        • #57
                          Tak sie mowi, nie zawsze oszczednosc i niemarkowa czesc to drut, ale takie rozmawianie to tak jak rozmowa o LPG w roznych autach. Ja nie zachecam ani nie propaguje drutingu, ale wiem i nie dam sobie wmowic, ze kupuje sie i powinno sie kupowac tylko markowe, tylko w ASO i samemu nie kombinowac, myslec, tworzyc czy przerabiac.
                          Kapitan mysle, ze mnie rozumie.

                          Komentarz


                          • #58
                            Samemu kombinowac zeby bylo dobrze i tanio, a oddac do mechaniora, zeby on kombinowal to dwie rozne sprawy!

                            Komentarz


                            • #59
                              Z mechanikami roznie jest. Oni chyba najczesciej kombinuja jak cie oskubac

                              Komentarz


                              • #60
                                Zamieszczone przez kapitan_bomba
                                Samemu kombinowac zeby bylo dobrze i tanio, a oddac do mechaniora, zeby on kombinowal to dwie rozne sprawy!
                                Co nie zmienia faktu, ze mozna wiele z tych chorych, wymienionych wczesniej kwot urwac.

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X